Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante dupa cum urmeaza:
*Muncitor calificat IV-1 post - Serviciul Întreţinere Clădiri, Iluminat Public si Mobilier Urban, 25.06.2018 ora 10.00-proba scrisă si 28.06.2018-ora 10.00 interviul;
*Muncitor calificat IV-1 post– Birou Achiziţii, Contracte si Relatii Publice, 25.06.2018 ora 10.00-proba scrisă si 28.06.2018, ora 11.00-interviul;
*Muncitor calificat IV-3 posturi- Serviciul Administrare Parcuri, SpaţiiVerzi, Baze Sportive si de Agrement, 25.06.2018 ora 13.00-proba scrisă si 28.06.2018 ora 13.00-interviul
dosarele se depun în perioada 07.06.2018 – 20.06.2018, la sediul DADPP Feteşti, str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane;
Persoana de contact: Inspector spec. II-Sarageaua Florentina, Tel / fax : 0243.361.454
I. Conditii generale necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
cunoaște limba română, scris și vorbit;
are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
are capacitate deplină de exercițiu;
are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
II. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
Muncitor calificat IV- 1 post- Serviciul Întreţinere Clădiri, Iluminat Public si Mobilier Urban – Formaţia Întreţinere Clădiri
studii medii – liceale / şcoala profesionala in calificarile: fierar-betonist, zidar, instalator, zugrav
cetãţenie românã;
domiciliul stabil în Municipiul Feteşti;
Muncitor calificat IV- 1 post – Birou Achiziţii, Contracte si Relaţii Publice
studii medii – liceu, cu diplomǎ de absolvire/ diplomǎ de bacalaureat
capacitate deplinǎ de exerciţiu pentru efectuarea programului de noapte
cetãţenie românã;
domiciliul stabil în Municipiul Feteşti;
Muncitor calificat IV-3 posturi-Serviciul Administrare Parcuri, Spaţii Verzi, Baze Sportive si de Agrement-Formaţia Intreţinere Spaţii Verzi, Baze Sportive si de Agrement
studii medii – şcoala profesionala / liceu, cu diplomǎ de absolvire/ diplomǎ de bacalaureat
cetãţenie românã;
- domiciliul stabil în Municipiul Feteşti
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina www.dadpfetesti.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
BIBLIOGRAFIE
Birou Achiziţii, Contracte si Relatii Publice (.doc)
Serviciul Întreţinere Clădiri, Iluminat Public si Mobilier Urban (.doc)
Administrare Parcuri, Spaţii Verzi, Baze Sportive si de Agrement-Formaţia Intreţinere Spaţii Verzi, Baze Sportive si de Agrement (.doc)
Anunt Nr. 44 / 04.06.2018
- Creat: Miercuri, 06 Iunie 2018 22:40
Anunt
- Creat: Miercuri, 28 Martie 2018 23:20
Regia Națională a Pădurilor – ROMSILVA prin Ocolul Silvic Fetești, împreună cu Direcția de Administrare a Domeniului Public și Privat, au reluat procedura privind tăierea controlată a 105 arbori de pe raza localității.
Aceștia au fost marcați cu marca rotundă amprentă P.S. 259.1 și vopsea de culoare galbenă și numerotați de la numărul 1 la numărul 105 cu cretă forestieră de culoare albastră. În locul arborilor tăiați vor fi plantați arbori tineri.
Vor fi eliminați arbori de pe străzile Călărași, Depoului, Ardealului, Promenadei, Bănățenilor, Grâușor și în zona parcării din spatele Complexului comercial.+
De asemenea, în conformitate cu prevederile articolului 7, alineatele 1 și 2 din Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, a fost adus la cunoștință, pe site-ul instituției (www.primariafetesti.ro), proiecul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind activităţile de tăiere, transport şi valorificare a lemnului rezultat din spaţiile verzi şi alte terenuri din afara fondului forestier naţional situate în intravilanul municipiului Feteşti.
De precizat este și faptul că vor fi îndepărtați arborii care sunt uscați sau au o stare fitosanitară precară, plantați sub liniile de medie tensiune, pe marginea drumului sau pe axa mediană a acestora care pot duce la avarii sau deranjamente în retele electrice și pun în pericol circulația auto și pietonală, cu respectarea prevederilor Legii 24/2007 privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor, articolul 12, alineatul 3 „Proprietarii şi administratorii de spaţii verzi sunt obligaţi să asigure măsurile privind siguranţa persoanelor care pot fi afectate de ruperile şi desprinderile arborilor şi elementelor acestora, ca urmare a gradului de îmbătrânire avansat sau a stării fitosanitare precare.”
Procese verbale - selectie dosare concurs
- Creat: Miercuri, 22 Noiembrie 2017 22:23
Proces verbal selectie dosare- casier II (.doc)
Proces verbal selectie dosare- muncitor calificat Iv- Formatia Intretinere Spatii Verzi (.doc)
Proces verbal selectie dosare- muncitor calificat Iv(Formatia Amenajare Parcuri si Spatii Verzi) (.doc)
Proces verbal selectie dosare- muncitor necalificat II (.doc)
Anunt Nr. 398/03.11.2017 - Concurs posturi vacante
- Creat: Vineri, 03 Noiembrie 2017 19:00
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante dupa cum urmeaza:
- Muncitor necalificat II- 2 posturi vacante - Serviciul Administrare Parcuri, Spatii Verzi, Baze Sportive si de Agrement- Formatia Intretinere Spatii Verzi, Baze Sportive si de Agrement
- Muncitor calificat IV - 1 post vacant - Serviciul Administrare Parcuri, Spatii Verzi, Baze Sportive si de Agrement- Formatia Amenajare Parcuri si Spatii Verzi
- Muncitor calificat IV - 1 post vacant - Serviciul Administrare Parcuri, Spatii Verzi, Baze Sportive si de Agrement- Formatia Intretinere Spatii Verzi, Baze Sportive si de Agrement
- Casier II - 1 post vacant – Birou Buget , Normare si Resurse Umane
Dosarele se depun in perioada 06.11.2017 – 20.11.2017, la sediul D.A.D.P.P. Fetesti, str. Calarasi, nr. 512, Compartiment Resurse Umane.
I. Conditii generale necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Anunt Nr.347/05.09.2017 - Concurs promovare salariati
- Creat: Miercuri, 06 Septembrie 2017 23:23
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti ,organizeaza la sediul din strada Călăraşi, nr. 512, examen pentru promovarea in grad imediat superior la sfarsitul perioadei de debut pentru urmatorul personal contractual:
- din inspector debutant promovat in inspector specialitate II, in cadrul Compartimentului Resurse Umane;
I.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
- depunerea dosarelor se face până la data de 21.09.2017, ora 12:00, la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
- proba scrisă se va desfăşura în data de 25.09.2017, ora 10,00 la sediul DADPP Fetesti , str. Calarasi, nr 512;
- interviul se va desfăşura în data de 27.09.2017, ora 10,00 la sediul DADPP Fetesti , str. Calarasi, nr 512;
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE
- sa fi obtinut cel putin calificativul ''bine'' la evaluarea performantelor individuale in ultimele 6 luni cat cuprinde perioada de debut;
- sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
- cerere de inscriere pentru examenul de promovare in gradul imediat superior la sfarsitul perioadei de debut;
- referat de evaluare cu descrierea activitatii pe ultimele 6 luni;
- adeverinţa eliberată de compartimentul resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
Bibliografie promovare in gradul imediat superior la sfarsitul perioadei de debut Inspector Specialitate II – Compartiment Resurse Umane
1. Legea nr. 53 / 2003– Codul muncii cu completarile si modificarile ulterioare;
2. Hotararea nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului - Cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
3. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
4. Hotararea nr. 500 din 18 mai 2011 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor
Mai multe articole...
- Actualizat: Sâmbătă 11 Mai 2024.