ro


SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN

 

    Serviciul Constructii Civile  si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;

* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban

 

SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT

 

         Serviciul Administrare Spatii Verzi  si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:

*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement

H O T Ă R Â R E privind aprobarea organigramei şi a statelor de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului şi Direcţia de Administrare a Domeniului Public – Municipiul Feteşti

Consiliul Local Municipal Feteşti, judeţul Ialomiţa,

Având în vedere:

-Expunerea de motive a Primarului Municipiului Feteşti;

-Raportul Compartimentului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Feteşti;

-Rapoartele de avizare ale comisiilor economică si juridică din cadrul Consiliului Local Municipal Feteşti;

-avizul A.N.F.P. nr.25723/2013;

În conformitate cu:

-prevederile art.107 şi 112 alin.(1) din Legea 188/1999* (r2), privind Statutul funcţionarilor publici, republicată;

-prevederile Ordinului ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului finanţelor  nr. 277/1709/2012 privind revizuirea mediei numărului de locuitori prevazut in tabelul din Anexa la OU.G. nr. 63/2010, pentru modificarea si completarea Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, precum si stabilirea unor masuri financiare;

-prevederile art.4 din O.U.G.nr. 77/2013  pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea functionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor;

În temeiul art.36 alin.(2) lit.a), alin.(3) lit.b) şi art.45, alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 

 

 

H O T Ă R Ă Ş T E:

 

Art.1.Aprobă organigrama şi statele de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului şi Direcţia de Administrare a Domeniului Public – Municipiul Feteşti, conform anexelor care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2.Primarul municipiului, prin serviciile subordonate, va aduce la îndeplinire prezenta hotărâre.

Art.3.Prezenta hotărâre va fi comunicată instituţiilor şi persoanelor interesate prin grija secretarului.

 

 

 

       Contrasemnează,

PREŞEDINTE DE SEDINŢĂ,                   SECRETAR,    

         Gheorghiu Alexandru          Jr.Nela Roşca

 

 

Nr.  85

Adoptată astăzi  25.07.2013

la Feteşti

 

       ROMÂNIA

 JUDEŢUL IALOMIŢA

MUNICIPIUL FETEŞTI

 CONSILIUL LOCAL             

   

 

H O T Ă R Â R E 

privind înfiinţarea Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat din Municipiul Feteşti -persoană juridică organizată în subordinea Consiliului Local Feteşti

 

 

Consiliul Local Municipal Feteşti, judeţul Ialomiţa;

Având în vedere:

-Expunerea de motive a Primarului Municipiului Feteşti;

-Nota de fundamentare directorului DADP Feteşti;

-Rapoartele de avizare ale comisiilor economică şi juridică din cadrul Consiliului Local Municipal Feteşti; 

În conformitate cu:

-prevederile art.5, 8, 9 alin.(1) şi (2) art.11 alin.(1) şi (2) lit.b) din O.G. nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor de administrare a domeniului public şi privat de interes local, precum şi art.5 şi 13 din regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, aprobat prin HG 955/2004;

-prevederile art.6 alin.(1)-(8) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art.36 alin.(3) lit.b) art. 45 alin. (1) din Legea 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 

 

 

H O T Ă R Ă Ş T E:

 

Art.1Se aprobă înfiinţarea Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat din Municipiul Feteşti -persoană juridică, organizată  în subordinea Consiliului Local Feteşti cu sediul în Feteşti, str.Călăraşi, nr. 512, prin reorganizarea D.A.D.P.

Art.2.Patrimoniul Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat se constituie din bunurile transmise în administrare în vederea realizării obiectului de activitate, respectiv clădirea cu dotările aferente, situată în Feteşti, str.Călăraşi, nr.512, precum şi din bunuri proprii obţinute din activitatea desfăşurată.

Art.3.Direcţia de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti este organizată şi funcţionează în sistem de gestiune directă cu finanţare din bugetul local şi din venituri proprii în urma activităţilor desfăşurate către terţi.

Art.4.Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti,  conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.5.La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se revocă H.C.L. nr.27/2001.

Art.6.Prezenta hotărâre va fi adusă la îndeplinire de primarul municipiului, prin serviciile subordonate.

 

 

       Contrasemnează,

PREŞEDINTE DE SEDINŢĂ,                   SECRETAR,    

         Gheorghiu Alexandru          Jr.Nela Roşca

Nr. 86

Adoptată astăzi 25.07.2013

 

DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT FETESTI

Municipiul Fetesti, str. Calarasi nr.512, judetul Ialomita, cod postal: 925150

Telefon/Fax: 0243 361 454
Mobil: 0764 296 022

Program:

Luni-Joi: 8.00 - 16.30

Vineri: 8.00 - 14.00
Adapost Gestionare Caini Comunitari:

0343 401 660

Primaria Municipiului Fetesti