ro


SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN

 

    Serviciul Constructii Civile  si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;

* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban

 

SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT

 

         Serviciul Administrare Spatii Verzi  si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:

*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement

Anunt concurs - muncitor calificat I

Proba scrisa
 27.10.2023 -ora 9:00
-afișare rezultate probă scrisă – 27.10.2023 ora 13:00
-depunere contestații probă scrisă –27.10.2023 (13:00 )-30.10.2023(13:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă scrisă  – 30.10.2023 ora 15:00
Proba interviu
31.10.2023 -ora 9:00
-afișare rezultate  proba interviu-31.10.2023 ora  11:00
-depunere contestații probă interviu –31.10.2023 (11:00 )-01.11.2023(11:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă interviu  – 01.11.2023 ora 15:00
-afișare rezultatul final al concursului – 01.11.2023 ora  15:30
I. Conditii generale necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale pe perioadă nedeterminată sunt:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state ale Uniunii Europene sau a stateloraparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;  
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;   
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;  
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii potrivit cerinţelor postului scos la concurs;  
g)îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea funcției scoase la concurs;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea
II. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale pe perioadă nedeterminată sunt:
        - muncitor calificat I- 1 post  în cadrul Formației Întreținere Utilaje și Mobilier Urban         
          1.studii medii(Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
          2.vechime in muncă minim 5 ani
          3.deținător permis conducere tractor pe drumul rutier
          4.deținător permis conducere categoria B,C,E constituie avantaj
   Conform art. 35 al H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului -cadru privind organizarea și dezvoltarea cariereipersonalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs,conform modelului prevăzut la anexa 2 ;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii aflate în
termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de
nume,după caz copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă
efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor
specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- copia carnetului de muncă,a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care să
ateste  vechimea în muncă și în specialitata studiilor solicitate pentru ocuparea postului
- certificat de cazier judiciar sau , după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul
de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anteriorderulării
concursului
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de  copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
   Candidatul care depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor,are obligația  de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar , anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
   Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
  Dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane .
  Bibliografia de concurs este disponibilă accesând pagina www.dadpfetesti.ro , dar și la sediul instituției.
  Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.

DIRECTOR D.A.D.P.P FETEȘTI
Ing. Șerban Dragoș Viorel

Bibliografie (.pdf)

Formular inscriere - Anexa2 (.pdf)

DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT FETESTI

Municipiul Fetesti, str. Calarasi nr.512, judetul Ialomita, cod postal: 925150

Telefon/Fax: 0243 361 454
Mobil: 0764 296 022

Program:

Luni-Joi: 8.00 - 16.30

Vineri: 8.00 - 14.00
Adapost Gestionare Caini Comunitari:

0343 401 660

Primaria Municipiului Fetesti