PROCES VERBAL Nr. 155/10.12.2018
PROCES VERBAL Nr. 154/10.12.2018
SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN
Serviciul Constructii Civile si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;
* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban
SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT
Serviciul Administrare Spatii Verzi si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:
*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement
PROCES VERBAL Nr. 155/10.12.2018
PROCES VERBAL Nr. 154/10.12.2018
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante dupa cum urmeaza:
Muncitor calificat I - 1 post si Muncitor calificat IV- 1 post in cadrul Serviciului Intretinere Cladiri, Iluminat Public si Mobilier Urban-Formatia Intretinere Cladiri;
Muncitor necalificat I -1 post- Compartiment Gestionare Caini Comunitari
Concursul se desfǎşoarǎ la sediul Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti, Str. Călărasi, nr 512 după cum urmeaza:
-dosarele se vor depune în perioada 26.11-10.12.2018, la sediul DADPP Feteşti, str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane;
-selectia dosarelor de concurs va avea loc în data de 11.12.2018;
-proba scrisa are loc în data de 12.12.2018, ora 10.00;
-susţinerea interviului are loc în data de 14.12.2018, ora 10.00
Persoana de contact: Inspector spec. II- Sarageaua Florentina, Tel/fax: 0243.361454
I. Conditii generale necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
-are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
-cunoaște limba română, scris și vorbit;
-are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
-are capacitate deplină de exercițiu;
-are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
-îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
-nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
II. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
Muncitor calificat I- 1 post si muncitor calificat IV- Serviciului Intretinere Cladiri, Iluminat Public si Mobilier Urban-Formatia Intretinere Cladiri
-studii medii – şcoala profesionala / liceu, cu diplomǎ de absolvire/ diplomǎ de bacalaureat
-cetãţenie românã;
Muncitor necalificat I-1 post- Compartiment Gestionare Caini Comunitari
studii generale;
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
-cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
-copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
-carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
-cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
-adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
-curriculum vitae.
-Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina www.dadpfetesti.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
Bibliografie muncitor necalificat I - Birou gestionare caini comunitari (.doc)
Bibliografie muncitor - Formatia Intretinere Cladiri (.doc)
Avand in vedere ca :
- in conformitate cu Legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica elaborarea unui proiect de act normativ(regulament) trebuie adus la cunoştinţa publicului, cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autorităţile publice ;
- Prin HCL 161/ 22.11.2017 si 32/01.03.2018, Consiliul Local Fetesti a aprobat darea in administrare a terenului din str. Calarasi 547 A in suprafata de 15414 mp precum si constructiile aferente acestuia ;
- DADPP Fetesti a efectuat lucrari de amenajare si extindere a acestei suprafete pentru o parcare pentru masini de mare tonaj (> 3,5 tone) ;
- DADPP Fetesti prin amenajarea unui spatiu de 50 de autovehicule poate gazdui prin aplicarea tarifelor parcarea de autovehicule si de tonaj redus (< 3,5 tone ) ;
Inaintez spre dezbatere publica textul modificat al Regulamentului de organizare si functionare a sistemului de parcare cu plata in municipiul Fetesti.
Prezentul regulament stipuleaza modul de organizare şi funcţionare al sistemului de parcare cu plată pentru staţionarea autovehiculelor de transport marfă de mare tonaj si de tonaj redus, amenajata în acest scop în municipiul Fetesti, și definește raporturile dintre Municipiul Fetesti si Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, serviciu căreia i-a fost atribuit terenul si cladirile aferente din str. Calarasi 547 A pentru activitatea de amenajare, organizare și exploatare a parcării.
Sistemul de parcare se aplică în municipiul Fetesti prin grija Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti in locul destinat spre administrare .
Amenajarea parcării cu plata pentru staţionarea autovehiculelor de transport marfă de mare tonaj si tonaj redus din municipiul Fetesti va fi gestionata de către Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti.
Director DADPP Fetesti
Dragos Viorel Serban
Regulament de Organizare si Functionare a Sistemului de Parcare cu Plata in Municipiul Fetesti (.doc)
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti organizeaza în perioada de 15-17.10.2018, la sediul din strada Călăraşi, nr. 512, examen pentru promovarea in grad imediat superior celui detinut pentru urmatorul personal contractual:
1.Serviciul Intretinere Cladiri, Iluminat Public si Mobilier Urban-Formatia Intretinere Cladiri
1 post de muncitor calificat grad III, promovat in muncitor calificat gradul II;
1 post de muncitor calificat grad IV, promovat in muncitor calificat grad III;
2.Birou Administrare Cimitire, Control Cai Publice si Gestionare Caini Comunitari-Compartiment Control Cai Publice
1 post de muncitor calificat grad IV, promovat in muncitor calificat grad III.
I.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
• depunerea dosarelor se face până la data de 12.10.2018, la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
• proba scrisă se va desfăşura în data de 15.10.2018, ora 10,00 la sediul DADPP Fetesti , str. Calarasi, nr 512;
• interviul se va desfăşura în data de17.10.2018, ora 10,00 la sediul DADPP Fetesti , str. Calarasi, nr 512.
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE
• sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;
• sa fi obtinut cel putin 2 calificative “ Foarte bine ” la evaluarea performantelor individuale in ultimii 3 ani calendaristici;
• sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
• formular de înscriere prevăzut în anexa nr.1;
• adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
• copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani.
DIRECTOR DADPP FETESTI
Ing. Serban Dragos Viorel
Bibliografie Control Cai Publice (.doc)
Bibliografie Formatie Intretinere cladiri (.doc)