Fundamentarea veniturilor bugetului local s-a realizat în baza legislaţiei fiscale actuale şi ţinându-se cont de aprobarea Consiliului Local Fetesti.
Finantarea cheltuielilor Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti se asigura diferentiat pe domenii de activitate.
Avand in vedere reorganizarea DADPP Fetesti, in conformitate cu HCL NR 86/ 25.07.2013, in baza prevederilor OG 71/ 2002 privind organizarea si functionarea serviciilor de administrare a domeniului public si privat de interes local si Regulamentului Cadru de Organizare si Functionare a serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, aprobat prin HG 955 / 2004, unitatea are ca obiect principal administrarea si gestionarea bunurilor apartinand domeniului public si privat din localitate .
Cheltuielile bugetului DADPP Fetesti se efectuează în concordanţă cu atribuţiile care-i revin institutiei, cu priorităţile stabilite de aceasta, în vederea funcţionării şi în interesul colectivităţii locale. De asemenea s-a ţinut cont de metodologia de elaborare a proiectelor de buget pe anul 2013 şi de conjunctura macroeconomică de raţionalizare a cheltuielilor publice.
Stabilirea cheltuielilor bugetului local s-a efectuat în strictă corelare cu posibilităţile reale de încasare a veniturilor bugetelor locale, estimate a se realiza.
Pentru executarea tuturor lucrarilor si serviciilor propuse este necesara asigurarea fondurilor propuse pe capitole, titluri si articole bugetare inscrise in proiectul de buget la cheltuielile cu bunuri si servicii .
Proiectul de buget pe anul 2014 se bazează pe propunerile compartimentelor din cadrul DADPP Fetesti şi reflectă în principal menţinerea în condiţii normale a proiectelor precum şi a funcţionarii instituţiei.
Pentru anul 2014 toate cantitatile si valorile propuse in buget sunt la limita minima necesara .
DIRECTOR DADPP
Dragos Viorel Serban