Anunt Public Nr.2121/23.09.2019
- Creat: Luni, 23 Septembrie 2019 21:30
Primăria Municipiului Feteşti prin DADPP Feteşti oferă celor interesaţi terenul situat în str.Călăraşi, nr.547A în suprafaţă de 15 414 mp în vederea desfăşurării evenimentului „Târgul de Toamnă 2019” în perioada 11.10-14.10.2019, conform prevederilor „Regulamentului pentru ocuparea temporară a domeniului public sau privat”, aprobat prin HCL nr.76/2018.
Tariful pentru ocuparea domeniului public este stabilit prin HCL nr.197/19.12.2018 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale în Municipiul Feteşti pentru anul 2019, anexa nr.11, punctul 17, respectiv 0,30 lei/mp/zi.
Cerinţe privind organizarea evenimentului „Târgul de Toamnă 2019”:
•Organizatorul evenimentului trebuie să deţină o societate comercială cu cod CAEN pentru activitatea principală reprezentând organizarea de evenimente;
•Organizatorul trebuie să prezinte lista ultimelor trei evenimente/târguri/zilele oraşului/comunei organizate de acesta;
• Organizatorul trebuie să deţină acordul pentru desfăşurarea evenimentului;
• Organizatorul trebuie să asigure minim 5 toalete ecologice;
• Organizatorul trebuie să facă dovada încheierii unui contract cu o societate de salubrizare;
• Organizatorul va achita integral taxa înainte de începerea evenimentului;
• Organizatorul va achita sumele reprezentând contravaloarea utilităţilor (energie electrică, apă), după inchierea evenimentului,conform citirilor contoarelor;
• Organizatorul se va ocupa de obţinerea avizelor DSP,DSV, afişaj stradal, necesare desfăşurării evenimentului.
Cererile privind ocuparea temporară a suprafeţei sus menţionate se depun la sediul DADPP Feteşti , str. Călăraşi, nr. 512 până la data de 01.10.2019.
- Actualizat: Miercuri 13 Noiembrie 2024.