ro


SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN

 

    Serviciul Constructii Civile  si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;

* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban

 

SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT

 

         Serviciul Administrare Spatii Verzi  si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:

*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement

Anunt Nr.246/01.10.2020

   Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița     organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor     contractuale de execuție vacante dupa cum urmeaza:
- muncitor calificat IV     -1 post- Compartiment Administrare Cimitire
- muncitor necalificat II   -1 post -Compartiment Gestionare Caini Comunitari
 
I. CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI:
Concursul se desfǎşoarǎ la sediul  Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti, Str. Călărasi, nr 512 după cum urmeaza:

- dosarele se vor depune în perioada 08.10-21.10.2020, la secretariatul comisiei de concurs -  Compartiment Resurse Umane;
- selectia dosarelor de concurs va avea loc în data de 22.10.2020;
- proba scrisa are loc în data de 26.10.2020 :
                 -  Compartiment Gestionare Caini Comunitari- ora 9.00      
                 -  Compartiment Administrare Cimitire- ora 11.00
- susţinerea interviului are loc în data de 28.10.2020 :
                 -  Compartiment Gestionare Caini Comunitari- ora 9.00      
                 -  Compartiment Administrare Cimitire- ora 10.30
   Persoana de contact: Inspector spec. II- Voicila Monica, Tel /fax: 0243.361.454

II. CONDIŢII DE PARTICIPARE
1. Generale:
   Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatul trebuie să     îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru     aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și     completările ulterioare:

       a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
       b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
       c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
       d) are capacitate deplină de exercițiu;
       e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe     baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare     abilitate;
       f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
       g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică     înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu     intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a     intervenit reabilitarea.
       
2. Conditii specifice:
   Muncitor calificat IV- Compartiment Administrare Cimitire
studii medii;
vechime in munca minim 2 ani
caracterizare de la ultimul loc de munca semnata si stampilata de catre directorul unitatii.
domiciliul stabil in municipiul Fetesti
   Muncitor necalificat II - Compartiment  Gestionare Caini Comunitari
studii generale
domiciliul stabil in Municipiul Fetesti

III. ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
formular de inscriere;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;( candidatul care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului).
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
   Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitate de catre secretarul comisiei de concurs.
   Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina www.dadpfetesti.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP     Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.

DIRECTOR D.A.D.P.P. FETESTI
Ing.  Şerban Dragoş Viorel

Bibliografie - Comp. Administrare Cimitire
Bibliografie - Comp. Caini Comunitari

DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT FETESTI

Municipiul Fetesti, str. Calarasi nr.512, judetul Ialomita, cod postal: 925150

Telefon/Fax: 0243 361 454
Mobil: 0764 296 022

Program:

Luni-Joi: 8.00 - 16.30

Vineri: 8.00 - 14.00
Adapost Gestionare Caini Comunitari:

0343 401 660

Primaria Municipiului Fetesti