ro


SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN

 

    Serviciul Constructii Civile  si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;

* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban

 

SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT

 

         Serviciul Administrare Spatii Verzi  si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:

*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement

Anunt Nr.2565/01.11.2018

ANUNT
privind achiziţionarea de plante,arbori şi arbuşti şi  servicii de amenajare peisagistică


   1. In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, DADPP Feteşti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 512, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   plante,arbori şi arbuşti şi  servicii de amenajare peisagistică, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexele la acesta .
   2.  Valoarea estimata a achizitiei:
131 000 lei, fără TVA - pentru furnizare plante,arbori şi arbuşti
42 500 lei, fără TVA – pentru servicii de amenajare  peisagistică
   3. Cod CPV : 03451300-9 „Arbuşti”
  03452000-3 „Arbori”
  03121100-6 „plante vii
  03120000-8 „produse horticole şi plante de pepinieră”
  714221000-5 „Servicii de amenajare peisagistică”
   4. Sursa de finantare: bugetul DADPP Feteşti
   5. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
   6. Durata contractului: 3 luni de la data semnarii contractului.
   7. Mod prezentare oferta:
   Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara,  care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexele  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
   8. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
   9. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  15.11.2018 pe e-mail , la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
   Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr.2564/01.11.2018 si anexele la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.  pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Caiet de sarcini
Formulare
Contract furnizare plante
Contract peisagistica
Anexa caiet sarcini furnizare
Anexa caiet sarcini plantare
Centralizator preturi

DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT FETESTI

Municipiul Fetesti, str. Calarasi nr.512, judetul Ialomita, cod postal: 925150

Telefon/Fax: 0243 361 454
Mobil: 0764 296 022

Program:

Luni-Joi: 8.00 - 16.30

Vineri: 8.00 - 14.00
Adapost Gestionare Caini Comunitari:

0343 401 660

Primaria Municipiului Fetesti