Anunț concurs - muncitor calificat IV - spatii verzi (.pdf)
Bibliografie (.pdf)
SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN
Serviciul Constructii Civile si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;
* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban
SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT
Serviciul Administrare Spatii Verzi si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:
*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante,conform H.G. nr. 1336/28.10.2022 dupa cum urmeaza:
- muncitor necalificat II- 2 posturi în cadrul Formația Amenajare Parcuri și Spații Verzi
Concursul se desfǎşoarǎ la sediul Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti, Str. Călărasi, nr 512 după cum urmeaza:
-Dosarele se vor depune în perioada 07.06.2024-20.06.2024 între orele 8:00-16:30, la sediul DADPP Feteşti, str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane;
-selectia dosarelor de concurs – 21.06.2024 ora 09:00 ;
-afișare rezultate selecție dosare – 21.06.2024 ora 10:30
-depunere contestații selecție dosare – 21.06.2024 (10:30) -25.06.2024(10:30)
-afișare rezultate soluționare contestații selecție dosare – 25.06.2024 ora 14:00
Proba scrisa
26.06.2024 -ora 9:00
-afișare rezultate probă scrisă – 26.06.2024 ora 13:00
-depunere contestații probă scrisă – 26.06.2024 (13:00 )-27.06.2024(13:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă scrisă – 27.06.2024 ora 15:00
Proba interviu
28.06.2024 -ora 9:00
-afișare rezultate proba interviu-28.06.2024 ora 12:00
-depunere contestații probă interviu –28.06.2024 (12:00 )-01.07.2024(12:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă interviu –01.07.2024 ora 14:00
-afișare rezultatul final al concursului –01.07.2024 ora 15:30
Direcția de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetești organizează examen de promovare a personalului contractual în grad imediat superior celui deținut ,în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
1.Serviciul Intretinere Cladiri si Mobilier Urban- Formatia Intretinere Utilaje și Mobilier Urban- 1 post de muncitor calificat grad IV(gradatie 3), promovat in muncitor calificat grad III(gradatie 3)
2.Serviciul Administrare Parcuri, Spatii Verzi, Baze Sportive si de Agrement-Formatia Intretinere Spatii Verzi,Baze Sportive si de Agrement
- 1 post de muncitor calificat grad III(gradatie 2), promovat in muncitor calificat grad II(gradatie 2
- 1 post de muncitor calificat grad IV(gradatie 5), promovat in muncitor calificat grad III(gradatie 5)
- 1 post de muncitor calificat grad IV(gradatie 5), promovat in muncitor calificat grad III(gradatie 5)
3.Serviciul Administrare Parcuri, Spatii Verzi, Baze Sportive si de Agrement-Formatia Amenajare Parcuri și Spații Verzi
- 1 post de muncitor necalificat grad I(gradatie 2), promovat in muncitor calificat grad IV(gradatie 2)
- 1 post de muncitor necalificat grad I(gradatie 2), promovat in muncitor calificat grad IV(gradatie 2)
4.Birou Administrare Cimitire, Control Cai Publice si Gestionarea Cainilor Comunitari – Compartiment Gestionare Caini Comunitari
- 1 post de muncitor calificat grad IV(gradatie 2), promovat in muncitor calificat grad III(gradatie 2)
- 1 post de muncitor necalificat grad II(gradatie 1), promovat in muncitor necalificat grad I(gradatie 2)
5.Birou Administrare Cimitire, Control Cai Publice si Gestionarea Cainilor Comunitari – Formatia Paza
- 1 post de muncitor calificat grad IV(gradatie 5), promovat in muncitor calificat grad III(gradatie 5)
6.Birou Administrare Cimitire, Control Cai Publice si Gestionarea Cainilor Comunitari – Compartiment Administrare Cimitire
- 1 post de muncitor calificat grad IV(gradatie 5), promovat in muncitor calificat grad III(gradatie 5)
- 1 post de muncitor calificat grad IV(gradatie 3), promovat in muncitor calificat grad III(gradatie 3)
I.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
Dosarele se vor depune în perioada 05.03 - 18.03.2024 între orele 8:00-16:30(Luni-joi) respectiv orele 8:00-14:00(Vineri), la sediul DADPP Feteşti, str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane;
-selectia dosarelor de concurs – 19.03.2024 ora 09:00 ;
-afișare rezultate selecție dosare – 19.03.2024 ora 11:00
-depunere contestații selecție dosare – 19.03.2024(11:00) -20.03.2024(11:00)
-afișare rezultate soluționare contestații selecție dosare – 20.03.2024 ora 13:00
Proba scrisa
- 25.03.2023 ora 8:30( pentru promovare muncitor din cadrul Formatiei Intretinere Utilaje și Mobilier Urban)
- 25.03.2023 ora 10:00( pentru promovare muncitori din cadrul Formatiei Intretinere Spatii Verzi,Baze Sportive si de Agrement )
- 25.03.2023 ora 11:30( pentru promovare muncitori din cadrul Formatiei Amenajare Parcuri și Spații Verzi )
- 25.03.2023 ora 13:00( pentru promovare muncitori din cadrul Compartimentului Gestionare Caini Comunitari și a Formației Pază)
- 25.03.2023 ora 14:30( pentru promovare muncitori din cadrul Compartimentului Administrare Cimitire)
-afișare rezultate probă scrisă – 25.03.2024 ora 15:00
-depunere contestații probă scrisă – 25.03.2024 (15:00 )-26.03.2024(15:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă scrisă – 26.03.2024 ora 15:30
-afișare rezultatul final al concursului – 26.03.2024 ora 16:00
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE
• Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie:
- să fi obținut calificativul „foarte bine“ la evaluarea performanțelor profesionale individuale de cel puțin două ori în ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate și să aibă o vechime de minimum 3 ani în gradul profesional deținut.
-să nu aibă în cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
• formular de înscriere ;
• adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
• copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani.
DIRECTOR
Ing. Serban Dragos Viorel
Direcția de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetești organizează examen de promovare a personalului contractual în grad imediat superior celui deținut ,în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
1.Birou Buget Normare și Resurse Umane-Compartiment Resurse Umane- 1 post de inspector spec. grad I(gradatie 4), promovat în inspector spec. grad IA(gradatie 4)
I.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
Dosarele se vor depune în perioada 05.03 - 18.03.2024 între orele 8:00-16:30(Luni-joi) respectiv orele 8:00-14:00(Vineri), la sediul DADPP Feteşti, str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane;
-selectia dosarelor de concurs – 19.03.2024 ora 09:00 ;
-afișare rezultate selecție dosare – 19.03.2024 ora 11:00
-depunere contestații selecție dosare – 19.03.2024(11:00) -20.03.2024(11:00)
-afișare rezultate soluționare contestații selecție dosare – 20.03.2024 ora 13:00
Proba scrisa
21.03.2023 ora 9:00
-afișare rezultate probă scrisă – 21.03.2024 ora 12:00
-depunere contestații probă scrisă – 21.03.2024 (12:00 )-22.03.2024(12:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă scrisă – 22.03.2024 ora 12:30
-afișare rezultatul final al concursului – 22.03.2024 ora 13:00
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE
• Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie:
- să fi obținut calificativul „foarte bine“ la evaluarea performanțelor profesionale individuale de cel puțin două ori în ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate și să aibă o vechime de minimum 3 ani în gradul profesional deținut.
-să nu aibă în cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
• formular de înscriere ;
• adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
• copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani.
DIRECTOR
Ing. Serban Dragos Viorel