Avand in vedere reorganizarea DADPP Fetesti in conformitate cu HCL NR 86/ 25.07.2013, in baza prevederilor Legii 71/ 2002 privind organizarea si functionarea serviciilor de administrare a domeniului public si privat de interes local si Regulamentului Cadru de Organizare si Functionare a serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, aprobat prin HG 955 / 2004 ;
Pentru a putea desfasura activitati de prestari servicii si in afara domeniului public si privat al orasului, in scopul producerii de venituri la Bugetul Local incepand cu 2014, DADPP Fetesti prin serviciile subordonate a intocmit un calcul al tarifelor de inchiriere si prestari servicii pe care il supune aprobarii Consiliului Local si prezentat in detaliu.
Luând în considerare prevederile legale menţionate anterior, faptul că pana acum DADPP Fetesti nu a avut cadru legal pentru instalarea de taxe si tarife pentru utilităţi, materiale şi servicii, pentru a asigura funcţionarea normală a activităţii precum şi realizarea de noi investiţii în vederea modernizării infrastructurii orasului, Consiliul Local al municipiului Fetesti a aprobat urmatoarele :
I.Serviciul Administrare Spatii Verzi si Mobilier Urban
II.Serviciul Constructii Civile si Iluminat Public
III.Compartiment Administrare Cimitire
- Actualizat: Miercuri 13 Noiembrie 2024.