ro


SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN

 

    Serviciul Constructii Civile  si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;

* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban

 

SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT

 

         Serviciul Administrare Spatii Verzi  si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:

*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement

Flori
Productie flori - DADPP Fetesti produce si comercializeaza flori. Persoanele interesate sunt asteptate la sediul DADPP Fetesti din strada Calarasi, nr. 512, telefon 0243.361 454
Gara
Statia CFR Fetesti- vedere panoramica asupra zonei centrale
Stadionul Municipal
Modernizare si intretinere - dotarea cu 500 de scaune la tribuna I și 3000 de scaune la tribuna a II-a, intretinerea suprafetei de joc
Teren sport
Noul teren cu gazon sintetic de lângă Sala Sporturilor din Fetești. Terenul are nocturnă și este destinat practicarii sporturilor în aer liber: minifotbal, tenis sau volei.
Piata mica
Lucrari de renovare a obiectivului „Piața Mică” din Municipiul Fetești
Amenajare zona mediana
Sădirea de arbuști ornamentali, pentru înverzirea zonei mediane a străzii Călărași.
Parcare TIR
Parcarea cu plată dedicată autovehiculelor de mare tonaj
Locuri Joaca
Reabilitarea primului loc de joacă din Parcul Central

Anunt Nr. 211/14.12.2021

   Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacantă dupa cum urmeaza:
- muncitor calificat I- 1 post în cadrul Formației Întretinere Clădiri
          
   Concursul se desfǎşoarǎ la sediul  Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti, Str. Călărasi, nr 512 după cum urmeaza:
-dosarele se vor depune în perioada 15.12.2021-05.01.2022 între orele 8:00-16:30, la sediul DADPP Feteşti, str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane;
-selectia dosarelor de concurs – 06.01.2022 ora 9:00;
-afișare rezultate selecție dosare -06.01.2022 ora   11:00
 -depunere contestații selecție dosare – 06.01.2022 (11:00) -07.01.2022(11:00)
-afișare rezultate soluționare contestații selecție dosare –07.01.2022 ora 13:00
-proba scrisa – 10.01.2022 ora 9:00
-afișare rezultate probă scrisă – 10.01.2022 ora 13:00
-depunere contestații probă scrisă – 10.01.2022 (13:00 )-11.01.2022(13:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă scrisă  –11.01.2022 ora 15:00
-proba interviu – 12.01.2022 ora 9:00  
-afișare rezultate  proba interviu-12.01.2022 ora  11:00
-depunere contestații probă interviu – 12.01.2022 (11:00 )-13.01.2022(11:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă interviu  –13.01.2022 ora 15:00
-afișare rezultatul final al concursului – 13.01.2022 ora 15:30

I. Conditii generale necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
   Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state ale Uniunii Europene sau a stateloraparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;  
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;   
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;  
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii potrivit cerinţelor postului scos la concurs;  
g)îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea funcției scoase la concurs;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea


II. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
         Muncitor calificat I  -1 pos-  Formatia Intretinere Clădiri
-    studii medii – Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase
-    vechime în muncă : minim 20 ani
-    studiile de specialitate în domeniul construcțiilor constituie un avantaj
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
-    cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare ;
-    copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
-    copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
-    carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
-    cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
-    adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
-    curriculum vitae.
   Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
   În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
   Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
   Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina www.dadpfetesti.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.

DIRECTOR D.A.D.P.P FETESTI
Ing. Șerban Dragoș Viorel

Bibliogrfie (.doc)

  • Actualizat: Miercuri 13 Noiembrie 2024.
DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT FETESTI

Municipiul Fetesti, str. Calarasi nr.512, judetul Ialomita, cod postal: 925150

Telefon/Fax: 0243 361 454
Mobil: 0764 296 022

Program:

Luni-Joi: 8.00 - 16.30

Vineri: 8.00 - 14.00
Adapost Gestionare Caini Comunitari:

0343 401 660

Primaria Municipiului Fetesti