RAPORT FINAL AL CONCURSULUI - Formatia intretinere cladiri (.doc)
RAPORT FINAL AL CONCURSULUI - Muncitor necalificat (.doc)
Rapoarte finale concursuri - decembrie
- Creat: Marți, 18 Decembrie 2018 21:18
Rezultate concurs
- Creat: Joi, 13 Decembrie 2018 11:47
Proces verbal proba scrisa Comp. Gest. Caini Comunitari (.doc)
Proces verbal proba scrisa form. intretinere cladiri (.doc)
Selectie dosare
- Creat: Luni, 10 Decembrie 2018 23:17
PROCES VERBAL Nr. 155/10.12.2018
PROCES VERBAL Nr. 154/10.12.2018
Anunt Nr.2565/01.11.2018
- Creat: Joi, 01 Noiembrie 2018 23:42
ANUNT
privind achiziţionarea de plante,arbori şi arbuşti şi servicii de amenajare peisagistică
1. In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, DADPP Feteşti, avand sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 512, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
, in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza plante,arbori şi arbuşti şi servicii de amenajare peisagistică, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexele la acesta .
2. Valoarea estimata a achizitiei:
131 000 lei, fără TVA - pentru furnizare plante,arbori şi arbuşti
42 500 lei, fără TVA – pentru servicii de amenajare peisagistică
3. Cod CPV : 03451300-9 „Arbuşti”
03452000-3 „Arbori”
03121100-6 „plante vii
03120000-8 „produse horticole şi plante de pepinieră”
714221000-5 „Servicii de amenajare peisagistică”
4. Sursa de finantare: bugetul DADPP Feteşti
5. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
6. Durata contractului: 3 luni de la data semnarii contractului.
7. Mod prezentare oferta:
Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat de Inregistrare
- propunerea financiara, care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexele la formularul de oferta – Centralizator de preturi
8. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
9. Termenul limita de transmitere a ofertelor : 15.11.2018 pe e-mail , la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr.2564/01.11.2018 si anexele la acesta .
Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
Ofertele se vor transmite pe e-mail , la adresa : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.
Caiet de sarcini
Formulare
Contract furnizare plante
Contract peisagistica
Anexa caiet sarcini furnizare
Anexa caiet sarcini plantare
Centralizator preturi
ANUNT Nr. 112/01.10.2018
- Creat: Luni, 01 Octombrie 2018 23:04
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti organizeaza în perioada de 15-17.10.2018, la sediul din strada Călăraşi, nr. 512, examen pentru promovarea in grad imediat superior celui detinut pentru urmatorul personal contractual:
1.Serviciul Intretinere Cladiri, Iluminat Public si Mobilier Urban-Formatia Intretinere Cladiri
1 post de muncitor calificat grad III, promovat in muncitor calificat gradul II;
1 post de muncitor calificat grad IV, promovat in muncitor calificat grad III;
2.Birou Administrare Cimitire, Control Cai Publice si Gestionare Caini Comunitari-Compartiment Control Cai Publice
1 post de muncitor calificat grad IV, promovat in muncitor calificat grad III.
I.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
• depunerea dosarelor se face până la data de 12.10.2018, la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
• proba scrisă se va desfăşura în data de 15.10.2018, ora 10,00 la sediul DADPP Fetesti , str. Calarasi, nr 512;
• interviul se va desfăşura în data de17.10.2018, ora 10,00 la sediul DADPP Fetesti , str. Calarasi, nr 512.
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE
• sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;
• sa fi obtinut cel putin 2 calificative “ Foarte bine ” la evaluarea performantelor individuale in ultimii 3 ani calendaristici;
• sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
• formular de înscriere prevăzut în anexa nr.1;
• adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
• copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani.
DIRECTOR DADPP FETESTI
Ing. Serban Dragos Viorel
Bibliografie Control Cai Publice (.doc)
Bibliografie Formatie Intretinere cladiri (.doc)