Anunt Nr.160/10.07.2017
- Creat: Luni, 10 Iulie 2017 23:51
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a functiilor contractuale de conducere si execuție vacante dupa cum urmeaza:
- Muncitor calificat I ( 1 post ) - Serviciul Întreţinere Clădiri, Iluminat Public si Mobilier Urban
- Muncitor necalificat I ( 3 posturi ) – Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Cainilor Comunitari ;
- Referent II ( 1 post ) – Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Câinilor Comunitari;
- Sef birou II (1 post ) – Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Câinilor Comunitari ;
- Sef birou II ( 1 post ) – Birou Achizitii, Contracte, Control si Relatii Publice.
Dosarele se depun în perioada 10.07.2017 – 24.07.2017, la sediul D.A.D.P.P. Feteşti , str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane şi Relaţii Publice.
I. Conditii generale necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
II. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
1. Muncitor calificat I ( 1 post ) - Serviciul Întreţinere Clădiri, Iluminat Public si Mobilier Urban , 31.07.2017 ora 10.00 proba scrisă si 02.08.2017, ora 10.00 interviul;
- studii medii – şcoala profesionala / liceu, cu diplomǎ de absolvire/ diplomǎ de bacalaureat
- calificari de : zidar, parchetar, dulgher, faianter sau orice alta meserie in domeniul constructiilor constituie avantaj;
- vechime în muncă : minim 20 ani;
- cetãţenie românã;
- domiciliul stabil în Municipiul Feteşti;
2. Muncitor necalificat I ( 3 posturi ) – Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Cainilor Comunitari , 31.07.2017 ora 13.00 proba scrisă si 02.08.2017, ora 13.00 interviul;
- studii generale
- vechime în muncă : nu;
- cetãţenie românã;
- domiciliul stabil în Municipiul Feteşti;
3. Referent II ( 1 post ) – Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Câinilor Comunitari , 04.08.2017 ora 10.00 proba scrisă si 08.08.2017, ora 10.00 interviul;
- studii medii – liceu, cu diplomǎ de bacalaureat
- vechime în muncă : minim 1 an;
- cetãţenie românã;
- domiciliul stabil în Municipiul Feteşti;
4. Sef birou II ( 1 post ) – Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Câinilor Comunitari , 01.08.2017 ora 10.00 proba scrisă si 03.08.2017, ora 10.00 interviul;
- studii universitare tehnice, zootehnice, veterinare de licenta absolvite cu diploma si master, respectiv studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta;
- vechime in munca : minim 2 ani;
- cunostinte operare PC-nivel mediu;
- cetãţenie românã;
- domiciliul stabil în Municipiul Feteşti;
5. Sef birou II – Birou Achizitii, Contracte, Control si Relatii Publice , 07.08.2017 ora 10.00 proba scrisă si 09.08.2017, ora 10.00 interviul;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma si master, respectiv studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta;
- vechime in munca : minim 10 ani;
- vechime in specialitate : minim 2 ani constituie avantaj;
- cunostinte operare PC-nivel mediu;
- cetãţenie românã;
- domiciliul stabil în Municipiul Feteşti .
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina www.dadpfetesti.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
Bibliografie munc necalif I - Birou gestionare caini comunitari
Bibliografie muncitor cal. I - Formatia Intretinere Cladiri
Bibliografie referent II - Formatia Administrare Cimitire
Bibliografie Sef Birou II - Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Cainilor Comunitari
Bibliografie Sef Birou II - Birou Achizitii , Contracte, Control si Relatii Publice