ro


SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN

 

    Serviciul Constructii Civile  si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;

* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban

 

SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT

 

         Serviciul Administrare Spatii Verzi  si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:

*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement

Anunt Nr. 2/15.01.2024

   Direcția de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița prelungește perioada pentru depunerea  dosarelor de concurs - post vacant de muncitor calificat I  (mecanic utilaj) Formația Întreținere Clădiri și Mobilier Urban
- depunerea dosarelor de concurs se va prelungi  până în data de 26.01.2024 ora 14:00, la sediul DADPP Fetești, str. Călărași, nr.512 – Compartiment Resurse Umane
   Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
1.studii medii(Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
2.vechime in muncă minim 5 ani
3.deținător permis conducere categoriile B,C, E
   Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar  care va conține următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;(ANEXA 2)
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor( Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă(vechime in muncă minim 5 ani) în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
- copie permis conducere
   Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
                                          
DIRECTOR D.A.D.P.P FETESTI
Ing. Șerban Dragoș Viorel

 

Proces verbal Nr. Nr. 238/18.12.2023

PROCES VERBAL
rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea   postului de muncitor calificat I,  în cadrul D.A.D.P.P - Formația Întreținere Utilaje și Mobilier Urban-
 


   Având în vedere prevederile Hotărârii nr.1336/228.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice , comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selectiei dosarelor de înscriere:

Nr. Crt.

Numărul de înregistrare al dosarului de concurs

Functia contractuală

Institutia publica

Rezultatul selectiei dosarelor

Motivul

respingerii

 

1

 

237

Muncitor calificat I

D.A.D.P.P.

RESPINS

- lipsă dovadă studii medii( Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)

 

 


   Candidații nemultumiți de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de o zi lucratoare de la afisare , care se depune la secretariatul  comisiei de solutionare a contestatiilor.
   Afișat azi  18.12.2023 ora 9:00, la sediul Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti.

 

ANUNT Nr. 236/27.11.2023

   Direcția de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița prelungește perioada pentru depunerea  dosarelor de concurs
- post vacant de muncitor calificat I  (mecanic utilaj) Formația Întreținere Clădiri și Mobilier Urban
- depunerea dosarelor de concurs se va prelungi  până în data de 15.12.2023 ora 14:00, la sediul DADPP Fetești, str. Călărași, nr.512 – Compartiment Resurse Umane
   Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
1.studii medii(Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
2.vechime in muncă minim 5 ani
3.deținător permis conducere tractor pe drumul rutier
   Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar  care va conține următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice
organizatoare;(ANEXA 2)
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor( Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12
clase)
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă(vechime in muncă minim 5 ani) în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare
abilitate;
- curriculum vitae.
- copie permis conducere (deținător permis conducere  tractor pe drumul rutier)
   Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
                                          
DIRECTOR D.A.D.P.P FETESTI
Ing. Șerban Dragoș Viorel

 

Anunt Nr. 209/13.11.2023

   Direcția de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița prelungește perioada pentru depunerea  dosarelor de concurs - post vacant de muncitor calificat I  (mecanic utilaj)   Formația Întreținere Clădiri și Mobilier Urban
- depunerea dosarelor de concurs se va prelungi  până în data de 24.11.2023 ora 14:00, la sediul DADPP Fetești, str. Călărași, nr.512 –  Compartiment Resurse Umane
   Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
1.studii medii(Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
2.vechime in muncă minim 5 ani
3.deținător permis conducere tractor pe drumul rutier
   Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar  care va conține următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;(ANEXA 2)
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor( Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă(vechime in muncă
minim 5 ani) în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
- copie permis conducere (deținător permis conducere  tractor pe drumul rutier)
   Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
                                          
 DIRECTOR D.A.D.P.P FETESTI
 Ing. Șerban Dragoș Viorel

 

Anunt Nr. 205/26.10.2023

   Direcția de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița prelungește perioada pentru depunerea  dosarelor de concurs
   - post vacant de muncitor calificat I  (mecanic utilaj)     Formația Întreținere Clădiri și Mobilier Urban
   - depunerea dosarelor de concurs se va prelungi  până în data de 10.11.2023 ora 14:00, la sediul DADPP Fetești, str. Călărași, nr.512 – Compartiment Resurse Umane
   Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
1.studii medii(Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
2.vechime in muncă minim 5 ani
3.deținător permis conducere tractor pe drumul rutier
   Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar  care va conține    
următoarele documente:
- formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice
organizatoare;(ANEXA 2)
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor( Școală profesională ; Liceul - foaie matricolă 12 clase)
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă(vechime in muncă
minim 5 ani) în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al  candidatului sau de către unitățile sanitare
abilitate;
- curriculum vitae.
- copie permis conducere (deținător permis conducere  tractor pe drumul rutier)
   Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
                                          
DIRECTOR D.A.D.P.P FETESTI
Ing. Șerban Dragoș Viorel                    

DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT FETESTI

Municipiul Fetesti, str. Calarasi nr.512, judetul Ialomita, cod postal: 925150

Telefon/Fax: 0243 361 454
Mobil: 0764 296 022

Program:

Luni-Joi: 8.00 - 16.30

Vineri: 8.00 - 14.00
Adapost Gestionare Caini Comunitari:

0343 401 660

Primaria Municipiului Fetesti